Alla inlägg under januari 2013

Av alicia sköld - 30 januari 2013 20:05

hejsan hejsan idag har jag först vaknat som alla gör lixom! men sen var jag hemma för jag var sjuk! men imorgon kommer jag till skolan! jag har också dushat och målat naglarna idag! jag har gjort mina läxor! tröökigt men ändå! imorgon kommer förmodligen bli en skit kul dag för att först kommer jag då vara i skolan vilken kanske inte är så kul men aso sen så kommer jag hem och då ska jag slappa lite och så. klockan 7 tror jag så kommer jag att åka till borås med innebandy laget. för vi ska titta på damlandslagets träning!!!!! och vi kommer att få doms aoutografer!!! och varsin tröja i barnstorlek!!!!!!  så jag är jätte pirrig tills imorgon!! för det kommer att bli så sjukt kul!! det kommer att bli ett minne för livet!! haha!!!      

Av alicia sköld - 25 januari 2013 17:45

hej hej nu är det fredag igen! jipie!! nu sitter jag i soffan och tittar på tv med ester och didrik! sen ska vi få gäster!            

Av alicia sköld - 21 januari 2013 20:24

hejsan hejsan nu sitter jag i soffan och slappar med datorn typ. jag har varit me felicia idag. vi bakade kladdkaka och åkte pulka! sen var jag på innebandy träning! det var kul och jobbigt! sedan duchade jag gud så skönt det skäns nu!!!      

Av alicia sköld - 18 januari 2013 14:25

hejsan hoppsan!! nu är det fredag!! jippie!         hair donut!

Av alicia sköld - 17 januari 2013 13:18

hejsan hejsan idag har jag varit i skolan som vanligt! vi hade prov på smålan fast jag tror det gick rätt bra men vi får se hur det gick imorgon! vi hade en vikarie idag för astrid var borta någonstans. vikarien hette jesica. sist vi hade henne så fick vi godis av henne!! idag hade vi bild och då fick vi lysna på musik på mobilerna med hörlurar! fast man får igentligen inte ha på mobilerna på skoltid! sen så slutade på klockan 12:00 så det var ju najsit!!           

Av alicia sköld - 16 januari 2013 13:55

hej nu ska jag åka och simma i lerum! det är jätte kul!  och sen ska jag på fotbolls träning!         dom här naglarna gjorde jag igår! jag fick insperation av shack!!  

Av alicia sköld - 15 januari 2013 19:37

hej nu har jag kommit hem från innebandy träningen!! det var jätte kul fast nu är jag jätte trött!       

Av alicia sköld - 15 januari 2013 07:40

   

Presentation


hej jag heter alicia och välkommen till min blogg här skriver jag om det jag gör och så kommer det massor med bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards