Alla inlägg under augusti 2013

Av alicia sköld - 31 augusti 2013 10:14

hej och godmorgon!

     

Av alicia sköld - 25 augusti 2013 20:25

hej jag tänkte bara lägga ut två biler så.....ja!

   

Av alicia sköld - 19 augusti 2013 16:50

hej hej nu har jag kommit hem från skolan eller det var ett tag sen klockan är lixom 10 i 5 och jag kom hem klockan 1 och sen så åkte vi ner till ica och handlade lite grejer så ni kan kolla in min yt kanal= loveursbeauty   där har jag en haul och så klart en massa andra videos då......      

 

Av alicia sköld - 19 augusti 2013 08:43

hej idag är det första dagen i skolan jag ska aldels strax gå! här kommer dagens outfit!

    linne=cubus   tröja= lindex    shorts=kappahl   hallsband=vet inte    hår= vågit   hejdå!!

Av alicia sköld - 15 augusti 2013 12:42

hej idag ska jag åka till kungsmässan typ vid halv tre och så ska vi shoppa lite sen så åker vi till mormor och morfar och är där över helgen så det  blir en haul sen på söndag kanske?

nu sitter jag med datorn i sängen och jag har pricis ätit hamburgare och innan det så packade jag till mormor och morfar då men det var typ allt jag hade och säga så hejdå!         

 

Av alicia sköld - 15 augusti 2013 12:39

det här är min outfit för dagen!    

      t-shirt=lindex   shorts=kappahl   armband= fick av leia (det står friends forever på det)

Av alicia sköld - 13 augusti 2013 07:48

hej hej nu har jag pricis vaknat klockan halv åtta alltså... det känns inte riktigt att det är sommarlov när man vaknar så tidigt för jag bruka nämligen vakna typ vid halv tio så det är ju lite skylnad men det är för att jag gick och la mig typ lite över tio fast jag brukar lägga mig typ vid elv på sommarlovet! men jag tror jag kommer göra lite inlägg lite senare idag också men hejdå sålänge!!       

Av alicia sköld - 12 augusti 2013 19:11

nu tänkte jag berätta vad jag har gjort idag! först så åkte vid till en grej som liggen brivid borås djurpark där kan man kolla på typ ormar spindlar ådlor skorpinjoner skalbaggar sköldpaddor krockodiler och sånt sen så åkte vid en bit in i borås och där åt vi på macdonalts efter det åkte vi in till stan och gick i lite affärer och sånt och jag fick köpt två saker ett par skor som jag ska ha inne t.ex på innebandyn och på gympan dom köpte jag på inter sport och dom kostade 399:-

dom är feresten i storlek 35. sen så köpte jag ett par mjukisshorts på hm och dom kostade 79:50 och är i storlek 134.

sedan åkte vi hem och åt middag...   nu har jag typ pricis gjort en video och laggt ut på yt så kolla gärna in den och där heter jag loveursbeauty    men i alla fall så kommer det några bilder här men jag kunde tyvär inte ta några bilder på djuren!              

Presentation


hej jag heter alicia och välkommen till min blogg här skriver jag om det jag gör och så kommer det massor med bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards